Pepsi Max - december 2023

Pepsi Max x @fartilbo

Pepsi MAX er en sukkerfri cola, som blev lanceret i 1993 af PepsiCo. Pepsi MAX er tilgængelig i hele verden, men er særligt populær i Asien og Europa. Pepsi MAX har en always on strategi om at være ”Thirsty for more”, som i bund og grund handler om at gøre noget ekstra, noget mere og noget MAX –hele tiden. For Pepsi MAX er julen en tid for sammenkomster, overraskelser og glæde. Pepsi MAX ønsker derfor at gøre denne jul MAX speciel ved at give inspiration til, hvordan julestemningen kan MAXimeres ifølge 24 forskellige danskere. Derfor har de lavet en virtuel julekalender-stafet med fokus på, hvordan man kan ”MAXimize your Christmas Spirit”, hvor Rasmus skulle inspirere sine følgere til at MAXimere deres julestemning.

Post/Reel

1

Engagement Rate

4.3%

Impressions

1.4 Millioner

Engagement

3.842

Reach

89.2K

Målsætning

Målsætningen for kampagnen med Pepsi Max var at lave, kreativt og inspirernede content, som tapper ind i julens glæder. Kampagnen udformer sig i en virtuel julekalender-stafet bestående af 24 ”låger,” hvor der gemmer sig en ny creators unikke julestemning bag hver ”låge.” Der findes mange forskellige måder at komme i julestemning på, og det varierer fra person til person. Derfor blev Rasmus valgt, til at inspirere sine følgere til, hvordan han kommer i MAX julestemning ved at lave en reel, som tager udgangspunkt i hans univers.

Klar til at komme i gang?

Vi ser frem til at høre fra dig.