Mou Suppe er et dansk varemærke. Supperne er lavet på hele høns, oksekraftben og suppeurter som gulerødder, pastinak, selleri og porrer. Sådan har Mou lavet suppe, lige siden Vera og Sigurd Mou satte den første suppegryde i kog i deres lille slagterbutik i Esbjerg i 1960’erne – og det bliver de ved med.
Post/Reel
2
Stories
7
Gemt opslaget i alt
722
Total Reach
220.550
Total Engangement
3.070
Impression rate
22.9%
Total klik på link
73
Målsætning
Målsætningen for kampagnen var at inspirere "hele familien Danmark" til at omfavne Mou suppe, som det ultimative valg for en smagfuld, nem og hurtig løsning til en travl hverdag, som stadig føles hjemmelavet. Gennem 7 stories, 1 post og 1 reel har Kristine formået at præsentere Mou supper som det ideelle valg for familier. Hendes fokus på forskellige varianter som kartoffelporre suppe, karrysuppe og græskarsuppe har været både inspirerende og smagfuldt🥣
Feedback
Kristine har præsteret bedre end forventet, på tværs af alle parametre. Desuden har hun leveret ekstra indhold, både under og efter hendes kampagneperiode. Kristine har fået næsten 190.000 visninger, hvilket er 34% mere end forventet. Generelt har hendes IG storielines genereret flere visninger end estimeret, og Kristines IG Reel ligger langt over benchmark med 75.000 visninger. Dog er CPM lavere end estimeret, men med ekstra content og en reel som har performet rigtig godt, er CPM tilfredsstillende i dette samarbejde. Derudover er CPE også lavere end forventet, men dette skyldes den høje engangement på Kristines reel, hvor 722 har gemt indholdet og 926 har deltaget i Give Awayen.