Forbrugerådet Tænk

Forbrugerrådet Tænk x Kristine

Forbrugerrådet Tænk er en uafhængig medlemsorganisation. De varetager mere end 90.000 personlige medlemmer og 28 medlemsorganisationer og forbrugergruppers interesser. De arbejder for, at alle forbrugere kan foretage et trygt valg ved at styrke forbrugernes handlekraft.

Post/Reel

2

Stories

3

Total Reach

120.161

Total Engagement

1.848

Total klik på link

690

Gemt opslaget i alt

988

case hero

Målsætning

Mange børnefamilier, vil gerne ændre deres madvaner og spise mere økologisk i hverdagen. Dette kan dog være svært pga manglende tid eller et for stramt budget. Derfor var budskabet for kampagnen med Forbrugerrådet Tænk at vise, at man sagtens som børnefamilie, kan lave simple retter, med lækker grønt og økologiske råvarer i “ulvetimen“ som børn også kan lide. For skabe fokus på dette, har vi aktiveret influenten Kristine også kendt som @familieliv_paabudget på Instagram. Kristine har sat sit eget personlige præg på det content hun har lavet, ud fra Forbrugerrådet Tænks opskrift til Spaghetti bælg-o-nese.

Feedback

For at Forbrugerrådet Tænk kunne skabe kendskab og fokus på plantebaseret og økologiske retter i “ulvetimen”, er influenten Kristine blevet aktiveret. Hun har i gennem 1 x storieline á 3 sekvenser, 1 x reel og 1 x post lavet virkelig flot og passende content til kampagnen. Kristine har formået at lave inspirerende, stemningsfyldt og informerende indhold til sine følgere og hun har naturligt inddraget økologiske og plantebaserede råvarer i sit content. Kristine har igennem sine stories, reel og post fået en total rækkevidde på +120K og en total engangement på 1.848. Derudover har hun fået 690 total klik på link og 988 har i alt gemt hendes content. Dette er rigtigt flot og super godt gået! Alt i alt har Kristines content levet op til forventningerne og har ligeledes performet super flot! Tak til Fobrugerrådet Tænk for samarbejdet med Kristine.

Klar til at komme i gang?

Vi ser frem til at høre fra dig.