Dansk - december 2023

Dansk x Kristine

Hos Dansk tror de på, at mode ikke behøver at koste en formue, og deres engagement i at levere kvalitetstøj til overkommelige priser er en del af deres DNA. Hos dansk er det en fornøjelse at hjælpe dig med at klæde din familie på stilfuldt og budgetvenligt på.  

Total Reach

144.609

Total engagement

2.882

Gemt opslaget i alt

91

Total klik på link

387

Rabatkoden er i alt anvendt

175

Post/Reel

2

Stories

7

case hero

Målsætning

Dansk målsætning for kampagnen var at rebrande sig selv og skifte deres navn fra det, som vi fleste kender det som - Dansk Outlet til Dansk.   Hos Pili Agency er vi begejstrede for at have været en del af Dansk’s rebranding med vores influent Kristine, som står bag profilen @familieliv_paabudget på Instagram. Vi er super stolte af at have leveret resultater, der har oversteget forventningerne 🙌

Feedback

Til kampagnen har Kristine lavet content som indebar, 2 x storielines og 2 x reels – hvor hun har klædt hele familien på, på budget.   Selvom at kampagnen er gået rigtigt godt, oplevede vi dog også nogen, som var uvidende overfor brandet og det de står for. Derfor oplevede vi også kritiske kommentar på vejen. Heldigvis var vi godt forberedte og i tæt dialog med Dansk, så vi kunne snakke sammen om udfordringerne.

Klar til at komme i gang?

Vi ser frem til at høre fra dig.