Hos Dansk tror de på, at mode ikke behøver at koste en formue, og deres engagement i at levere kvalitetstøj til overkommelige priser er en del af deres DNA. Hos dansk er det en fornøjelse at hjælpe dig med at klæde din familie på stilfuldt og budgetvenligt på.
Total Reach
144.609
Total engagement
2.882
Gemt opslaget i alt
91
Total klik på link
387
Rabatkoden er i alt anvendt
175
Post/Reel
2
Stories
7
Målsætning
Dansk målsætning for kampagnen var at rebrande sig selv og skifte deres navn fra det, som vi fleste kender det som - Dansk Outlet til Dansk. Hos Pili Agency er vi begejstrede for at have været en del af Dansk’s rebranding med vores influent Kristine, som står bag profilen @familieliv_paabudget på Instagram. Vi er super stolte af at have leveret resultater, der har oversteget forventningerne 🙌
Til kampagnen har Kristine lavet content som indebar, 2 x storielines og 2 x reels – hvor hun har klædt hele familien på, på budget. Selvom at kampagnen er gået rigtigt godt, oplevede vi dog også nogen, som var uvidende overfor brandet og det de står for. Derfor oplevede vi også kritiske kommentar på vejen. Heldigvis var vi godt forberedte og i tæt dialog med Dansk, så vi kunne snakke sammen om udfordringerne.